21 kwietnia 2020

pneumatyczne balonyDuży może więcej – o tym nikogo nie trzeba przekonywać. Balony pneumatyczne to o wiele więcej możliwości promocji dla Twojego biznesu. Są mobilnym nośnikiem tzw. reklamy outdoor. Szybkie w montażu, łatwe w transporcie, a przede wszystkim bardzo efektowne. Sprawdź, co powinieneś wiedzieć o reklamie pneumatycznej.

Reklama wiele ma imion, a balon pneumatyczny to jedno z nich. Z całą pewnością jest on najtańszy spośród nośników reklamowych outdoor. Idealny do zastosowania podczas imprez plenerowych. Dostosowany do potrzeb klienta stanowi doskonałą formę promocji oraz uczyni Twoją markę bardziej widoczną i rozpoznawalną w przestrzeni miejskiej. A czy wiesz, jak zastosować reklamę pneumatyczną?

Czym są balony pneumatyczne?

Dmuchańce, bo tak potocznie nazywane są balony pneumatyczne, wykonywane są zwykle z wytrzymałych materiałów, odpornych na czynniki atmosferyczne. Ich montaż zajmuje dosłownie kilka minut, a dzięki trwałym elementom możesz je przenosić w dowolne miejsce, kiedy tylko zechcesz. Słowem – reklama może podążać za potrzebami Twojego biznesu. Do najpopularniejszych modeli balonów pneumatycznych należą: balony stacjonarne typu „kula” lub „żarówka” z podwójnymi, wzmocnionymi szwami i możliwością umieszczenia na nich dowolnej grafiki na rzep, prostokątne, łamane lub łukowe bramy reklamowe w kolorystyce dopasowanej do Twoich potrzeb, słupy typu „quick-up” oraz namioty „pająki”. Ale to nie wszystko. Logonabalonie.pl oferuje także nietypowe kształty, projektowane na zamówienie.

Zalety balonów pneumatycznych

Reklama pneumatyczna to nie tylko niska cena i wytrzymałość. Balony tego typu mają wiele zalet. Przede wszystkim:

  • lekką i szybką w montażu konstrukcję,
  • dużą powierzchnię reklamową do zadruku,
  • możliwość laminowania grafiki dla lepszej odporności na ścieralność,
  • wzmacniane szwy,
  • materiał z certyfikatem niepalności,
  • nieprzemakalną podstawę,
  • możliwość instalacji oświetlenia LED z aparatem zmierzchowym,
  • dodatkowe obciążniki i stalowe szpilki do mocowania w podłożu.

Wykorzystanie i zastosowanie reklamy pneumatycznej

Figury pneumatyczne z nadrukiem wykorzystywane są do reklamy zewnętrznej oraz wewnętrznej. Sprawdzą się one na różnego rodzaju eventach branżowych, targach oraz imprezach okolicznościowych, a także imprezach handlowych. Wpisane w krajobraz okolicy zapadają w pamięci klientów. Wykonane z poliestru, odporne na mróz świetnie się sprawdzą w okresie świątecznym do dekoracji miejskich. Podświetlane od wewnątrz będą doskonale widoczne nawet w pochmurne dni. Bramy reklamowe wykorzystywane są również na różnego rodzaju imprezach sportowych w miejscu startu i mety, na wystawach zwierząt rasowych i wielu innych plenerowych eventach.

Planujesz dużą imprezę? A może chcesz się wyróżnić spośród sponsorów wydarzenia sportowego? Bez względu na to, w jakim miejscu planujesz się zareklamować, rozważ zamówienie balonów pneumatycznych. Są łatwe w transporcie i proste do rozłożenia. Kolorowe, wytrzymałe oraz doskonałe do zadruku. To najważniejsze zalety, najskuteczniejszej reklamy!