Regulamin sklepu
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO LOGONABALONIE.PL
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez LNB Hubert Czekajewicz Sp. J., za pośrednictwem sklepu internetowego LogoNaBalonie.pl (zwanej dalej: „LogoNaBalonie.pl”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez LNB Hubert Czekajewicz Sp. J z siedzibą w Kobiórze usług drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze – oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez LogoNaBalonie.pl, za pośrednictwem Kuriera, towaru określonego w zamówieniu.
3. Kurier – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje LogoNaBalonie.pl w zakresie dokonywania Dostawy towarów.
4. LogoNaBalonie.pl – oznacza LNB Hubert Czekajewicz Sp. J. z siedzibą w Kobiórze 43-210, przy ul. Centralne 56, NIP: 6381782415, e-mai: biuro@logonabalonie.pl, będącą jednocześnie właścicielem sklepu internetowego oraz witryny LogoNaBalonie.pl.
5. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w LogoNaBalonie.pl, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w LogoNaBalonie.pl.
6. Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
7. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
8. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Drukarnię, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta.
9. Materiały – treści i obiekty multimedialne (np. informacje, dane, pliki graficzne, zdjęcia) w tym utwory w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są dostarczone przez Klienta w celu zamieszczenia ich na zamawianym towarze.
10. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
11. Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
12. Regulamin – oznacza niniejszy regulamin.
13. Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności LogoNaBalonie.pl.
14. Strona Internetowa LogoNaBalonie.pl – oznacza strony internetowe, pod którymi LogoNaBalonie.pl prowadzi sklep internetowy, działający w domenie LogoNaBalonie.pl
15. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez LogoNaBalonie.pl za pośrednictwem Strony Internetowej LogoNaBalonie.pl, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
16. Trwały nośnik – oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub LogoNaBalonie.pl przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
17. Umowa sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a LogoNaBalonie.pl.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie z LogoNaBalonie.pl
1. Wszelkie prawa do LogoNaBalonie.pl, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej LogoNaBalonie.pl, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl (z wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do LogoNaBalonie.pl, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą LogoNaBalonie.pl wyrażoną na piśmie.
2. Drukarnia stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Drukarni, zapisywane są przez serwer Drukarni na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Drukarni na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Drukarnia wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Drukarni.
3. W celu złożenia zamówienia w LogoNaBalonie.pl za pośrednictwem Strony Internetowej LogoNaBalonie.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz w celu korzystania z usług dostępnych na LogoNaBalonie.pl, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. Drukarnia oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Drukarnia nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
5. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji LogoNaBalonie.pl w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes LogoNaBalonie.pl, tj. działalności reklamowej innego przedsiębiorcy lub produktu; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nie związanych z działalnością LogoNaBalonie.pl; działalności polegającej na zamieszczaniu treści nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd.
§ 3 Rejestracja
1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w LogoNaBalonie.pl.
3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez LogoNaBalonie.pl na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do LogoNaBalonie.pl poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
4. W trakcie wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient ma możliwość zapoznania się z Regulaminem, akceptując jego treść poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
5. W trakcie Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola formularza rejestracyjnego. W takim przypadku LogoNaBalonie.pl wyraźnie informuje o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych LogoNaBalonie.pl lub przewidywanych odbiorcach tych danych.
6. Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych nie warunkuje możliwości zawarcia z LogoNaBalonie.pl umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta. Zgoda może być w każdej chwili cofnięta, poprzez złożenie LogoNaBalonie.pl stosownego oświadczenia Klienta. Oświadczenie może zostać przykładowo przesłane na adres LogoNaBalonie.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez LogoNaBalonie.pl. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.
§ 4 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl nie stanowią oferty LogoNaBalonie.pl w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia w LogoNaBalonie.pl za pośrednictwem Strony LogoNaBalonie.pl lub poczty elektronicznej przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Klient ma możliwość złożenia zamówienia indywidualnego, w którym Towar zostanie wykonany według jego specyfikacji lub będzie służył zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W tym celu Klient powinien przesłać własny projekt. W tym celu, Klient kompletując zamówienie, może wybrać model Towaru, którym jest zainteresowany spośród przedstawionych przez LogoNaBalonie.pl w sklepie internetowym, określając jego właściwości lub nadając cechy ściśle związane z jego osobą, w szczególności: kolor, nakład, wielkość (średnicę), ilość kolorów nadruku, ilość stron nadruku. Funkcjonalność Strony Internetowej LogoNaBalonie.pl zapewnia również możliwość wgrania własnych Materiałów. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Drukarni, wybierając na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do LogoNaBalonie.pl, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży. W przypadku zamówienia projektu LogoNaBalonie.pl przesyła do Klienta projekt Towaru w formie wizualizacji, zgodnie ze wstępnym zamówieniem, za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając możliwe formy płatności oraz Dostawy. Klient może zaakceptować przesłany projekt lub go odrzucić poprzez wysłanie wiadomości drogą elektroniczną do LogoNaBalonie.pl wskazując wybrany sposób Dostawy oraz formę płatności. Klient składa w ten sposób zamówienie. Każdorazowo przed wysyłaniem zamówienia do LogoNaBalonie.pl podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.
4. Klient składający zamówienie za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyła je na adres e-mail podany przez LogoNaBalonie.pl na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl. Klient w wiadomości przesyłanej do LogoNaBalonie.pl, podaje w szczególności: nazwę Towaru, kolor oraz jego ilość, spośród Towarów prezentowanych na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl oraz swoje dane teleadresowe.
5. Po otrzymaniu od Klienta drogą elektroniczną wiadomości o której mowa w §4 ust. 4, LogoNaBalonie.pl przesyła Klientowi zwrotną wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając swoje dane rejestrowe, cenę wybranych Towarów oraz możliwe formy płatności oraz sposób Dostawy wraz z jego kosztem, jak też informacje o wszystkich dodatkowych płatnościach jakie Klient miałby ponieść z tytułu Umowy sprzedaży. Wiadomość zawiera także informację dla Klienta, że zawarcie przez niego Umowy sprzedaży za pośrednictwem poczty elektronicznej pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar. Na podstawie podanych przez LogoNaBalonie.pl informacji, Klient może złożyć zamówienie, przesyłając wiadomość elektroniczną do LogoNaBalonie.pl wskazując wybraną formę płatności oraz sposób Dostawy.
6. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia „DODAJ DO KOSZYKA” pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do LogoNaBalonie.pl, wybierając na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl przycisk „Kupuję i płacę”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do LogoNaBalonie.pl, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
7. Materiały przesłane przez Klienta do druku powinny być przygotowane według specyfikacji LogoNaBalonie.pl, jak również zweryfikowane przez Klienta pod kątem poprawności ortograficznej, gramatycznej oraz językowej. 8. LogoNaBalonie.pl może wprowadzać drobne korekty techniczne w przesłanych przez Klienta materiałach, tak aby spełniały minimalne wymagania techniczne, niezbędne do wydruku zamówionego produktu. Specyfikacje i makiety dostępne są w karcie każdego Towaru, Klient każdorazowo może zapoznać się z nim przed złożeniem zamówienia.
9. Złożenie zamówienia stanowi złożenie LogoNaBalonie.pl przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
10. Po złożeniu zamówienia, LogoNaBalonie.pl przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
11. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, LogoNaBalonie.pl przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem LogoNaBalonie.pl o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 9 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
12. Po zawarciu Umowy sprzedaży, LogoNaBalonie.pl potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku, na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
13. W ramach złożonego zamówienia, Klient ma możliwość do zgłaszania poprawek do projektu wykonanego zgodnie z przesłaną specyfikacją. Drobne poprawki są wykonywane bez dodatkowych kosztów, natomiast wszelkie pozostałe prace graficzne będą wyceniane indywidualnie.
14. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku należy wziąć pod uwagę następujące aspekty:
a) Linie równoległe i takie figury geometryczne, jak trójkąty, kwadraty, prostokąty mogą być nieco zniekształcone (dystorsja), z uwagi na sferyczną powierzchnię balonu lateksowego. Drobne detale (np. w logotypach programów unijnych) z uwagi na ich niewielki rozmiar i cienkie kontury, mogą nie być dobrze odwzorowane na balonie.
b) Przy nadrukach wielokolorowych dopuszczalne są przesunięcia kolorów względem siebie od 1 do 2 mm. Jest to normalny objaw w sitodruku na balonach lateksowych i nie może stanowić podstawy do reklamacji.
c) Kolory z wzornika Pantone dobieramy od ilości 1000 sztuk na życzenie klienta, za dodatkową opłatą; poniżej tej ilości drukujemy w kolorach podstawowych, których wzornik znajduje się na stronie internetowej www.logonabalonie.pl. Kolory Pantone/CMYK z przyczyn technologicznych mogą nie być dokładnie odwzorowane na balonie. Kolory nadruku mogą odbiegać od tych przedstawionych w wizualizacji oraz zmieniać swój odcień w zależności od koloru balonu.
W przypadku wielokolorowych nadruków CMYK barwy będą mniej intensywne niż te, drukowane z kolorów Pantone i ze względu na możliwe przesunięcia między kolorami, które występują w sitodruku na balonach, kolory mogą zmieniać swoje odcienie.
d) Balony lateksowe są pakowane w worki foliowe po 500 sztuk (za wyjątkiem mniejszych nakładów). Każdy worek z balonami zawiera ulotkę informacyjną dotyczącą bezpieczeństwa użytkowania. Inne sposoby konfekcjonowania podlegają dodatkowej opłacie uzgodnionej przed rozpoczęciem produkcji.
e) Wizualizacja nadruku służy tylko i wyłącznie celom poglądowym i nie może być podstawą do oceny koloru balonów oraz wielkości i kolorów nadruku. Pokazuje zbliżony kolor balonów i nadruku, rozmieszczenie elementów graficznych, względną wielkość nadruku i może różnić się od efektu końcowego. Logotypy drukowane są zawsze w maksymalnej wielkości – takiej, na jaką pozwalają uwarunkowania technologiczne. W związku z tym, maksymalne pole zadruku na balonie 11″ to okrąg o średnicy około 12 cm, na balonie 12″ to okrąg o średnicy około 14 cm. Po napełnieniu balonów do normalnego użycia w/w pola zadruku są nieco większe i wynoszą odpowiednio około 14 cm i 18 cm.
W przypadku druku na balonach foliowych maksymalne pole zadruku to okrąg o średnicy około 25 cm (druk większego logo jest możliwy ale będzie on zachodzić na marszczoną powierzchnię balonu, po napełnieniu go powietrzem/helem).
f) Lateksowe balony w odcieniach metalizowanych są nieznacznie mniejsze niż ich pastelowe odpowiedniki.
g) Nie dajemy gwarancji na odporność balonów oraz nadruku na warunki atmosferyczne, zwłaszcza opady deszczu i śniegu.
h) Balony lateksowe muszą mieć temperaturę pokojową, zanim zostaną napełnione powietrzem/helem; w przeciwnym razie mogą pękać. Prawidłowo napompowany balon ma owalny kształt (bez efektu „odwróconej gruszki”).
i) Ze względu na zawór znajdujący się we wnętrzu balonów foliowych, nadruk niektórych treści może być nieznacznie zniekształcony.
j) Balony foliowe powinny być napełniane za pomocą specjalnego reduktora, aby uniknąć ich przepompowania i pękania. Zbyt duże napełnienie balonów foliowych helem/powietrzem spowoduje uszkodzenie nadruku.
§ 5 Płatności
1. Ceny na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy LogoNaBalonie.pl (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez LogoNaBalonie.pl potwierdzenia przyjęcia zamówienia, akceptacji przez LogoNaBalonie.pl plików graficznych dostarczonych przez Klienta oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy LogoNaBalonie.pl);
b) przelew bankowy na rachunek bankowy Drukarni z opcją odbioru osobistego w siedzibie LogoNaBalonie.pl (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez LogoNaBalonie.pl potwierdzenia przyjęcia zamówienia, akceptacji przez LogoNaBalonie.pl plików graficznych dostarczonych przez Klienta oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Drukarni, zaś Towar wydany zostanie w siedzibie LogoNaBalonie.pl;
c) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności przelewy24.pl, obsługiwany przez firmę PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez LogoNaBalonie.pl potwierdzenia przyjęcia zamówienia, akceptacji przez LogoNaBalonie.pl plików graficznych dostarczonych przez Klienta oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy LogoNaBalonie.pl);
3. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 2 dni roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty.
§ 6 Dostawa
1. LogoNaBalonie.pl realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i krajów Unii Europejskiej.
2. LogoNaBalonie.pl jest zobowiązane dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
3. LogoNaBalonie.pl zamieszcza na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. Na termin realizacji zamówienia składa się czas wyprodukowania zamówionego Towaru, powiększony o czas Dostawy. Czas realizacji jest uzależniony od aktualnego obłożenia produkcji.
4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany jest na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl i liczony jest w Dniach roboczych.
5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres wskazany w formularzu zamówienia.
6. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez LogoNaBalonie.pl.
7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika firmy kurierskiej spisania właściwego protokołu.
8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze LogoNaBalonie.pl w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl, po wcześniejszym ustaleniu z LogoNaBalonie.pl terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
9. LogoNaBalonie.pl na adres poczty elektronicznej Klienta podany w formularzu zamówienia, przesyła fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Drukarnia rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com.
10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do LogoNaBalonie.pl przez firmę kurierską, LogoNaBalonie.pl skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 7 Rękojmia
1. LogoNaBalonie.pl zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. LogoNaBalonie.pl jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że LogoNaBalonie.pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez LogoNaBalonie.pl albo LogoNaBalonie.pl nie uczyniło zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez LogoNaBalonie.pl usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez LogoNaBalonie.pl.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. LogoNaBalonie.pl jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. LogoNaBalonie.pl może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi LogoNaBalonie.pl.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres LogoNaBalonie.pl. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia pokrywa LogoNaBalonie.pl.
4. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres LogoNaBalonie.pl.
5. LogoNaBalonie.pl w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
6. Klient może zgłosić LogoNaBalonie.pl reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez LogoNaBalonie.pl. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres biuro@logonabalonie.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. LogoNaBalonie.pl niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
6. LogoNaBalonie.pl nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
8. Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy.
9. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. Postanowienia mniej korzystne dla kupującego są nieważne.
10. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
11. W przypadku Klienta nie będącego Konsumentem, Drukarnia odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.
12. Przy sprzedaży między Przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
13. Jeżeli kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.
14. Drukarnia jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili wydania rzeczy. Przepisu tego nie stosuje się, gdy kupującym jest Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta.
15. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami Drukarnia ponosi odpowiedzialność do wartości Umowy sprzedaży.
§ 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży składając LogoNaBalonie.pl oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres LogoNaBalonie.pl, tj.: biuro@logonabalonie.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
5. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim LogoNaBalonie.pl przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
6. LogoNaBalonie.pl ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. LogoNaBalonie.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez LogoNaBalonie.pl, LogoNaBalonie.pl nie jest zobowiązane do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar LogoNaBalonie.pl niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres LogoNaBalonie.pl przed upływem tego terminu.
9. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.
10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, LogoNaBalonie.pl informuje Konsumenta oraz Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl.
11. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Drukarnia dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
13. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 9 Odpowiedzialność Klienta w zakresie przesyłanych Materiałów w celu realizacji zamówienia
1. Przesyłając Materiały, Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Przesłane Materiały nie wyrażają poglądów LogoNaBalonie.pl i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. LogoNaBalonie.pl nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
2. Klient oświadcza, że:
a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio – utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na rozpowszechniane przezeń treści;
b) udostępnienie w ramach realizacji zamówienia, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
3. Klient nie jest uprawniony do:
a) przesyłania w ramach realizacji zamówienia, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
b) przesyłania Materiałów w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
c) naruszania jakiekolwiek praw osób trzecich, w tym praw związanych z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
d) przesyłania Materiałów posiadających charakter obraźliwy bądź stanowiących groźbę skierowaną do innych osób, zawierających słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
§ 10 Postanowienia końcowe
1. LogoNaBalonie.pl ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Drukarnia ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej LogoNaBalonie.pl.
3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
4. LogoNaBalonie.pl informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
LogoNaBalonie.pl informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
5. LogoNaBalonie.pl zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez LogoNaBalonie.pl do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej LogoNaBalonie.pl. LogoNaBalonie.pl poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie LogoNaBalonie.pl, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.01.2024.