26 października 2019

Jeszcze kilka lat temu promocja firmy kojarzyła się z drogimi eventami i kiczowatymi gadżetami. Na szczęście te czasy się zmieniły i dzięki nowym technologiom dzisiaj małe i duże organizacje mają o wiele większe możliwości reklamowe. Wśród nich gadżety firmowe, które na długo zapadają w pamięci klientów.

Firmę promować można na różne sposoby. Kiedy pojawiasz się na rynku, musisz skutecznie wyróżniać się na tle konkurencji. Właściwa forma promocji pozwoli Ci o to zadbać. Wybór nośników reklamowych to bardzo istotna kwestia. Nieszablonowe projekty mogą stać się idealnym elementem identyfikacji wizualnej, która od początku będzie wyróżniać Twoją firmę.

Promocja firmy a gadżety

Promocja przedsiębiorstwa powinna być dobrana przede wszystkim do profilu jej działalności, a także usług i produktów oferowanych klientom. Nowoczesna strategia planowania marki zakłada jednolite zaprojektowanie takich elementów jak: wizytówki, banery reklamowe, strony internetowe i gadżety firmowe, a wśród nich balony z logo. Kolorowe i nietypowe. Takie, które okażą się przyjazne środowisku. Można je wypełnić powietrzem lub helem. Do tego dostępne są w różnych kolorach, kształtach oraz rozmiarach.

Na co zwrócić uwagę?

Istotnym elementem jest logo na balonie. To ono będzie przypominało innym o Twojej firmie. Uznaje się je za nieodzowny składnik identyfikacji marki, na który klient zwróci uwagę w pierwszej kolejności. Już na etapie jego planowania powinieneś dobrze przemyśleć, jak logo będzie wyglądało na gadżetach firmowych. Balony są świetnym materiałem do zapełnienia. Używając odpowiedniego koloru, z łatwością wyeksponujesz na nim swoje logo, tak by uzyskać najlepszy efekt reklamowy. Pamiętaj jednak, że nie wszystkie barwy prezentują się dobrze i czasami będziesz musiał zestawiać je na zasadzie kontrastu. Selekcje na pewno ułatwi Ci nasz przewodnik po kolorach. Do wyboru masz odcienie pastelowe, krystaliczne lub metalizowane. Musisz wiedzieć, że obecne możliwości technologiczne umożliwiają umieszczenie na balonie jednocześnie 8 kolorów. To mały szczegół, ale planując nadruk, miej to na uwadze.

Jakie balony wybrać?

Wszystko zależy od profilu firmy, którą prowadzisz. Nie podarujesz przecież różowych balonów w kształcie serduszka klientom sklepu z materiałami budowlanymi albo czarnych foliowych, miłośnikom kolorowych kwiatów. Wybierając balony, po pierwsze zdecyduj, z jakiego materiału mają być wykonane: lateksowe czy foliowe? Gdy nie możesz się zdecydować, weź pod uwagę inny aspekt – jak długo gadżety mają być wypełnione gazem? Lateksowe balony zaczną zmniejszać swoją objętość już po około 8 godzinach, foliowe dopiero po kilku dniach. Istotny jest również rozmiar. Ten dobierz, ustalając, gdzie i jak wykorzystasz balony. W pomieszczeniach zdecydowanie lepiej sprawdzą się nieduże 11 i 12 calowe, a podczas targów i imprez plenerowych te nieco większe – 24 i 36 calowe.

Balony z logo firmy to świetne elementy promocji Twojego biznesu, które z całą pewnością będą go wyróżniać na tle innych. Planując kolejne etapy promocji, wybieraj różne balony. Bądź jednak zawsze konsekwentny. Tylko w ten sposób na stałe zapadniesz w pamięć swoich klientów. Powodzenia!