14 marca 2023

Reklama jest niezbędnym elementem promowania firmy lub jej marki. W konkurencyjnym świecie biznesu zarówno zaistnienie, jak i przetrwanie na rynku wymagają nieustannego docierania do świadomości konsumentów.

Ważne jest, aby sposób przekazywania informacji był ciekawy, przyciągający uwagę i niestandardowy. Tylko wówczas przyniesie oczekiwany efekt. Takim sposobem może być reklama na balonie.

Zalety balonów lateksowych cenione w reklamie

Balony lateksowe kojarzą się przede wszystkim z dekorowaniem sal na zabawy czy z dziecięcymi imprezami i jarmarkami. W rzeczywistości te niepozorne produkty stwarzają niemal nieograniczone możliwości wykorzystania, również w branży reklamowej i promocji. Jest to zasługą kilku cech tych gadżetów. Do ich walorów można zaliczyć:

  • możliwość produkcji w dowolnej gamie kolorów, co pozwala na dekorowanie imprez, stanowisk wystawowych czy stoisk handlowych barwami flagowymi firmy,
  • możliwość wykonania dowolnego nadruku – balony z logo będą reprezentować firmę, natomiast te z hasłami czy prostą grafiką – produkty i wydarzenia,
  • mała objętość i waga – 100 sztuk balonów lateksowych przed nadmuchaniem mieści się w foliowym woreczku. Dzięki temu są wygodne w transporcie, przenoszeniu i przechowywaniu,
  • szybkie wypełnianie nawet dużej przestrzeni – po nadmuchaniu powietrzem lub helem balony reklamowe wielokrotnie zwiększają objętość. Dzięki temu za pomocą jedynie 100-200 sztuk można stworzyć efektowną i dobrze widoczną dekorację,
  • możliwość wykonania nadruków w dowolnym nakładzie – nie ma znaczenia, czy do realizacji kampanii reklamowej potrzebne są cztery balony z logo, czy też trzeba ich wykonać kilkaset, a nawet kilka tysięcy. Metoda produkcji pozwala przygotować tyle sztuk, ile potrzeba, bez wpływu na koszt jednostkowy,
  • niski koszt produkcji – balony foliowe czy lateksowe są bardzo tanimi gadżetami, dostępnymi dla każdego klienta.

Reklama na balonie, która przyciąga uwagę

balony reklamowe

Baloniki w rozmaitych kolorach u większości osób wywołują pozytywne emocje. Przypominają swobodne, dziecięce zabawy, muzykę i tańce, lekkość czy unoszenie się z wiatrem, odczuwalne jako wolność i brak stresu. Nic więc dziwnego, że gdziekolwiek się nie pojawią, budzą zainteresowanie i przyciągają wzrok. Czyż nie o to chodzi w reklamie?

Zobacz nasze balony lateksowe z logo!

Reklama w formie balonu jest nie tylko zauważalna. Przez swoją nietypowość utrwala się też w pamięci przypadkowych przechodniów, uczestników eventu czy imprezy targowej.

Dodatkową zaletą tego gadżetu jest możliwość wyposażenia go w koszyczek i patyk. Dzięki tym elementom baloniki są wygodne do noszenia i można je rozdawać dosłownie w każdym miejscu.

Lateksowe balony z logo mocowane na patykach zyskują mobilność, która jest bardzo cenna w przypadku reklamy. Rozdając takie gadżety gościom na imprezie plenerowej, docierasz do odbiorców wszędzie tam, gdzie pojawi się mobilny balon reklamowy.

Balony foliowe i lateksowe – wiele możliwości promowania firmy

Reklama na balonie może być eksponowana w niemal każdym miejscu. Kolorowe dmuchane bomby zdają egzamin w pomieszczeniach i w plenerze, latem i zimą, o każdej porze dnia i nocy. Odpowiednio podświetlone czy wykonane z połyskliwej folii, będą doskonale widoczne po zmroku.

Możliwości eksponowania treści nadruków są nieskończone. Pęki balonów udekorują stoiska handlowe czy wystawowe, sceny na występy artystyczne, wybiegi podczas pokazów mody, wnętrza salonów samochodowych i wiele innych miejsc.

Zobacz także: Jak wykorzystać balony reklamowe do promocji firmy?

Reklama w formie balonu to doskonały wybór, jeśli chcesz w nietypowy sposób wypromować swoją firmę. Działania marketingowe nabiorą nietypowego charakteru, wzmacniając wizerunek marki i utrwalając go w pamięci odbiorców. Dzięki temu masz okazję zaistnieć w miejscach, które do tej pory były dla Ciebie niedostępne.

Sprawdź także balony foliowe z logo!

Jednym z powodów są chociażby koszty reklamy. Pęk stu balonów z logo będzie Cię kosztował znacznie mniej niż reklama na bilbordzie. Możesz też w nieskończoność korzystać z tej formy promocji przy stałym budżecie na marketing. W efekcie stworzysz rodzaj swojej wizytówki firmowej.