17 marca 2020

Czy wiesz, że balony z logo to jedne z najskuteczniejszych gadżetów firmowych, zapadających w pamięci klientów? Są oryginalne i charakterystyczne. Uwielbiają je mali oraz duzi. Przywołują miłe wspomnienia z dzieciństwa, kojarzą się z wolnością, lekkością, a także pełnią funkcje dekoracyjne. Właśnie dlatego wszyscy kochamy balony. Wykorzystaj ten aspekt w promocji swojej firmy!

Budowanie wizerunku firmy to długotrwały proces. Nie wystarczy kilka tradycyjnych reklam w mediach. Klient potrzebuje „opatrzeć” się z Twoją marką. Powtarzalność takiego elementu jak logo z pewnością Ci w tym pomoże. Kluczem jest znaleźć taki nośnik, który będzie skutecznie promować Twój biznes. Warto spróbować z balonami.

Nietypowa reklama firmy

Klienci przyzwyczaili się do tradycyjnej formy reklamy. Ulotki, które rozdawane są im na każdym kroku stały się na tyle irytujące, że większość osób po prostu wyrzuca je do kosza. Nikt już nie chce upychać do kieszeni kolejnych papierów. Z kolei obok reklamy na billboardach nauczyli się już przechodzić obojętnie. By utrzymać uwagę swoich klientów, zaoferuj im coś niestandardowego… jak balony z logo Twojej firmy. Kolorowe, duże lub małe. Lateksowe pastelowe, krystaliczne lub metalizowane albo balony foliowe. A jeśli chcesz uczynić swoją markę jeszcze bardziej widoczną, wybierz balony pneumatyczne. Ich rozmiar oraz kształt możesz dowolnie dostosować do swoich potrzeb. Zainstalujesz je w prosty sposób dokładnie tam, gdzie chcesz. Gwarantujemy, że koło takiej reklamy nikt nie przejdzie obojętnie!

Dlaczego warto zamówić balony z logo?

Balony reklamowe z nadrukowanym logo firmy to idealna promocja. Są doskonale widoczne. Mogą być niezastąpionym elementem dekoracyjnym przestrzeni firmowej. Wyróżnią Twoje stanowisko na targach oraz eventach branżowych. Będą zawsze pozytywnie odbierane i przez małych, i przez dużych. Dla dzieci są świetną formą zabawy. Wywołują na ich ustach uśmiech. Dorosłym przypominają miłe chwile. Zawsze zwracają na siebie uwagę, a co najważniejsze są tanie, przy czym skutecznie promują firmę.

Balon balonowi nie równy

Zamawiając balony, można dostać zawrotu głowy. Perłowe, półprzezroczyste, matowe. Malutkie, duże, ogromne. Pompowane helem lub powietrzem. Lateksowe lub foliowe. Z ozdobnymi ciężarkami, wstążkami, patyczkami, kolorowymi taśmami i innymi akcesoriami stanowią naprawdę świetny element promocji każdego biznesu. Które z nich wybrać?

Musisz wiedzieć, że balony foliowe mają większą powierzchnię nadruku. Są bardziej trwałe niż lateksowe, ponieważ ich zdolność do utrzymania helu to nawet kilka tygodni. Twoje logo będzie się na nich prezentować znacznie dłużej oraz bardziej efektownie. To świetny wybór, jeśli udajesz się na kilkudniowe targi i nie chcesz codziennie zmieniać ekspozycji swojego stanowiska. Co więcej, można je powtórnie napełnić. Są więc wielokrotnego użytku. Weź to koniecznie pod uwagę, wybierając balony z logo firmy dla siebie.

Balon z nadrukiem jest nie tylko doskonałym środkiem promocji marketingowej, ale także miłym upominkiem, który będzie kojarzył się obdarowanemu z czymś przyjemnym. A przecież nie ma nic fajniejszego niż pozytywne skojarzenia z Twoją firmą, prawda?