Przejdź do treści

Najnowsze wpisy blogowe

WPISY BLOGOWE

Znajdź coś dla siebie

01 czerwca 2024 r. Czy gadżety reklamowe są passe?

O zatraceniu się w nowoczesności i technikach znakowania gadżetów, o których zapomnieliśmy Gadżety reklamowe i ich znakowanie – temat może wydawać się banalny, do przecież każda firma, której choć w znikomym stopniu zależy na zdobywaniu lojalności klientów, spotkała się z nim nie raz. Jednak ostatnio możemy zaobserwować tendencje spadkową, jeśli chodzi o zainteresowanie gadżetami reklamowymi. … Continued

29 maja 2024 r. Ścianka z balonów foliowych

  Dla jednego z naszych klientów wykonaliśmy dwukolorowy nadruk logo Canal+ na balonach foliowych, z których została zbudowana ścianka. Dekoracja ta stanowiła wystój sali podczas nocy oscarowej oraz imprezy promującej nowy serial produkcji Canal+ „Kruk” Szepty słychać po zmroku”.

22 maja 2024 r. Co warto wiedzieć o balonach pneumatycznych?

Reklama wiele ma imion, a balon pneumatyczny to jedno z nich. Z całą pewnością jest on najtańszy spośród nośników reklamowych outdoor. Idealny do zastosowania podczas imprez plenerowych. Dostosowany do potrzeb klienta stanowi doskonałą formę promocji oraz uczyni Twoją markę bardziej widoczną i rozpoznawalną w przestrzeni miejskiej. A czy wiesz, jak zastosować reklamę pneumatyczną? Czym są … Continued

19 maja 2024 r. Sitodruk – jak przygotować sito do druku?

Kluczowe znaczenie dla wykonania dobrej jakości nadruku, ma odpowiednie przygotowanie formy drukowej, zwanej potocznie sitem. Poniżesz znajdziesz kilka istotnych zagadnień, z jakimi należy się zapoznać, zanim rozpoczniesz swoją przygodę z sitodrukiem. Wybór odpowiedniej siatki Przygotowanie siatki Przygotowanie diapozytywu (kliszy) Naświetlanie Wywoływanie Retusz Odwarstwianie

13 maja 2024 r. Zmiany w prawie podatkowym uderzą w branżę reklamową

Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Kluczową zmianą mającą bezpośredni wpływ na branżę reklamową jest ograniczenie kosztów uzyskania przychodów w roku podatkowym do poziomu 5 proc. EBITDA (to zysk operacyjny przedsiębiorstwa przed potrąceniem podatków, odsetek, amortyzacji) lub 1,2 mln zł w przypadku firm, które nie mają zysków. W tym wypadku chodzi tylko o … Continued